Ai intrebari? Vorbeste cu noi pe WhatsApp!

Giga Pack Zippo

Un pachet foarte mare de accesorii zippo pentru ca brichetele tale zippo sa functioneze intotdeauna perfect.

x 40



391,60 lei

-11%

440,00 lei


x 40



249,20 lei

-11%

280,00 lei


x 40



249,20 lei

-11%

280,00 lei


1 121,40 lei

-11%

1 260,00 lei

Continut Pachet

Benzina Zippo este singura recomandata pentru incarcarea brichetelor Zippo originale. Benzina este cea care da viata brichetei si orice posesor stie cat de necesar este sa ai o rezerva pregatita, pentru a nu fi luat prin surprindere.

Bricheta Zippo fabricata in Statele Unite ale Americii


Povestea Zippo Manufacturing Company este o poveste despre oameni. De la fondatorul George G. Blaisdell, la toti angajatii Zippo, clienti si colectionari, toti au jucat un rol important in istoria anilor ´80. Loialitatea lor fata de Zippo a facut din aceasta una dintre marile companii din America, una cu o istorie vie, produsele Zippo ajungand sa se remarce in intreaga lume prin caracteristicile lor unice. Pe scena muzicala, brichetele Zippo au fost ridicate la mare rang inca din anii 1960 ca un salut pentru interpretii favoriti, un gest denumit mai târziu "Momentul Zippo". 

Celebrul "click" Zippo a fost inclus in numeroase melodii, iar brichetele insele au fost prezentate pe coperti de albume, purtate ca tatuaje de catre interpretii si iubitorii muzicii rock, ba chiar folosite de formatia Rolling Stones in sesiunile foto. Numele Zippo a devenit cunoscut in intreaga lume deoarece brichetele erau garantate pe viata, erau reincarcabile, puteau fi folosite si cand batea vantul. 

De asemenea, acestea au devenit un simbol usor de recunoscut deoarece forma si dimensiunea brichetelor nu s-au schimbat aproape deloc de-a lungul timpului. Tehnologia elaborata de Blaisdell era pe cat de simpla pe atat de sigura (dovada fiind garantia pe viata care insotea fiecare bricheta):- capacul brichetei se prindea de corpul brichetei printr-o balama,spre deosebire de cele australiene unde capacul era complet detasabil -fitilul era amplasat intr-un lacas antivant. In afara imbunatatirilor aduse mecanismului de aprindere si finisarilor, design-ul original este neschimbat si in ziua de azi, insa la fel de practic si apreciat.

In peste 120 de tari in care Zippo isi comercializeaza produsele (plaja fiind, insa, in continua crestere), brichetele sale au devenit sinonime cu maiestria si calitatea americana, motiv pentru care acestea au ajuns, in timp, piese de colectie. Vazand impatimirea colectionarilor sai, Zippo publica ”Zippo Lighter Collectors' Guide”, un ghid cu ilustratii, descrieri amanuntite si coduri Zippo . In Anglia, Italia, Elvetia, Germania, Japonia si SUA se infiinteaza cluburi pentru colectionarii de brichete, Zippo sponsorizandu-si si el propriul club: “Zippo Click”.

Fitilul Zippo trebuie schimbat atunci cand se innegreste din cauza acumularilor de carbon. Desi are o viata mai lunga decat piatra, acesta trebuie inlocuit din cand in cand cu unul nou, pentru ca bricheta zippo sa functioneze corespunzator. Lungimea fitilului este de 115mm si poate fi schimbat conform instructiunilor afisate pe magazinul nostru.

Bricheta Zippo fabricata in Statele Unite ale Americii


Povestea Zippo Manufacturing Company este o poveste despre oameni. De la fondatorul George G. Blaisdell, la toti angajatii Zippo, clienti si colectionari, toti au jucat un rol important in istoria anilor ´80. Loialitatea lor fata de Zippo a facut din aceasta una dintre marile companii din America, una cu o istorie vie, produsele Zippo ajungand sa se remarce in intreaga lume prin caracteristicile lor unice. Pe scena muzicala, brichetele Zippo au fost ridicate la mare rang inca din anii 1960 ca un salut pentru interpretii favoriti, un gest denumit mai târziu "Momentul Zippo". 

Celebrul "click" Zippo a fost inclus in numeroase melodii, iar brichetele insele au fost prezentate pe coperti de albume, purtate ca tatuaje de catre interpretii si iubitorii muzicii rock, ba chiar folosite de formatia Rolling Stones in sesiunile foto. Numele Zippo a devenit cunoscut in intreaga lume deoarece brichetele erau garantate pe viata, erau reincarcabile, puteau fi folosite si cand batea vantul. 

De asemenea, acestea au devenit un simbol usor de recunoscut deoarece forma si dimensiunea brichetelor nu s-au schimbat aproape deloc de-a lungul timpului. Tehnologia elaborata de Blaisdell era pe cat de simpla pe atat de sigura (dovada fiind garantia pe viata care insotea fiecare bricheta):- capacul brichetei se prindea de corpul brichetei printr-o balama,spre deosebire de cele australiene unde capacul era complet detasabil -fitilul era amplasat intr-un lacas antivant. In afara imbunatatirilor aduse mecanismului de aprindere si finisarilor, design-ul original este neschimbat si in ziua de azi, insa la fel de practic si apreciat.

In peste 120 de tari in care Zippo isi comercializeaza produsele (plaja fiind, insa, in continua crestere), brichetele sale au devenit sinonime cu maiestria si calitatea americana, motiv pentru care acestea au ajuns, in timp, piese de colectie. Vazand impatimirea colectionarilor sai, Zippo publica ”Zippo Lighter Collectors' Guide”, un ghid cu ilustratii, descrieri amanuntite si coduri Zippo . In Anglia, Italia, Elvetia, Germania, Japonia si SUA se infiinteaza cluburi pentru colectionarii de brichete, Zippo sponsorizandu-si si el propriul club: “Zippo Click”.

Zippo piatra pentru aprindereiti va ajuta bricheta sa functioneze corect. Piatra se toceste dupa o perioada de 2-4 luni (la o utilizare de 20-30 de aprinderi pe zi) si este momentul sa o inlocuiti cu una noua. 

Bricheta Zippo fabricata in Statele Unite ale Americii


Povestea Zippo Manufacturing Company este o poveste despre oameni. De la fondatorul George G. Blaisdell, la toti angajatii Zippo, clienti si colectionari, toti au jucat un rol important in istoria anilor ´80. Loialitatea lor fata de Zippo a facut din aceasta una dintre marile companii din America, una cu o istorie vie, produsele Zippo ajungand sa se remarce in intreaga lume prin caracteristicile lor unice. Pe scena muzicala, brichetele Zippo au fost ridicate la mare rang inca din anii 1960 ca un salut pentru interpretii favoriti, un gest denumit mai târziu "Momentul Zippo". 

Celebrul "click" Zippo a fost inclus in numeroase melodii, iar brichetele insele au fost prezentate pe coperti de albume, purtate ca tatuaje de catre interpretii si iubitorii muzicii rock, ba chiar folosite de formatia Rolling Stones in sesiunile foto. Numele Zippo a devenit cunoscut in intreaga lume deoarece brichetele erau garantate pe viata, erau reincarcabile, puteau fi folosite si cand batea vantul. 

De asemenea, acestea au devenit un simbol usor de recunoscut deoarece forma si dimensiunea brichetelor nu s-au schimbat aproape deloc de-a lungul timpului. Tehnologia elaborata de Blaisdell era pe cat de simpla pe atat de sigura (dovada fiind garantia pe viata care insotea fiecare bricheta):- capacul brichetei se prindea de corpul brichetei printr-o balama,spre deosebire de cele australiene unde capacul era complet detasabil -fitilul era amplasat intr-un lacas antivant. In afara imbunatatirilor aduse mecanismului de aprindere si finisarilor, design-ul original este neschimbat si in ziua de azi, insa la fel de practic si apreciat.

In peste 120 de tari in care Zippo isi comercializeaza produsele (plaja fiind, insa, in continua crestere), brichetele sale au devenit sinonime cu maiestria si calitatea americana, motiv pentru care acestea au ajuns, in timp, piese de colectie. Vazand impatimirea colectionarilor sai, Zippo publica ”Zippo Lighter Collectors' Guide”, un ghid cu ilustratii, descrieri amanuntite si coduri Zippo . In Anglia, Italia, Elvetia, Germania, Japonia si SUA se infiinteaza cluburi pentru colectionarii de brichete, Zippo sponsorizandu-si si el propriul club: “Zippo Click”.

Rezerva bumbac pentru brichete Zippo contine 7 bile de bumbac si o rezerva de fetru ce acopera insertia. Daca pana recent nu existau pe piata rezerve de bumbac, acum aveti posibilitatea sa va improspatati siguri bricheta Zippo preferata.

Bricheta Zippo fabricata in Statele Unite ale Americii


Povestea Zippo Manufacturing Company este o poveste despre oameni. De la fondatorul George G. Blaisdell, la toti angajatii Zippo, clienti si colectionari, toti au jucat un rol important in istoria anilor ´80. Loialitatea lor fata de Zippo a facut din aceasta una dintre marile companii din America, una cu o istorie vie, produsele Zippo ajungand sa se remarce in intreaga lume prin caracteristicile lor unice. Pe scena muzicala, brichetele Zippo au fost ridicate la mare rang inca din anii 1960 ca un salut pentru interpretii favoriti, un gest denumit mai târziu "Momentul Zippo". 

Celebrul "click" Zippo a fost inclus in numeroase melodii, iar brichetele insele au fost prezentate pe coperti de albume, purtate ca tatuaje de catre interpretii si iubitorii muzicii rock, ba chiar folosite de formatia Rolling Stones in sesiunile foto. Numele Zippo a devenit cunoscut in intreaga lume deoarece brichetele erau garantate pe viata, erau reincarcabile, puteau fi folosite si cand batea vantul. 

De asemenea, acestea au devenit un simbol usor de recunoscut deoarece forma si dimensiunea brichetelor nu s-au schimbat aproape deloc de-a lungul timpului. Tehnologia elaborata de Blaisdell era pe cat de simpla pe atat de sigura (dovada fiind garantia pe viata care insotea fiecare bricheta):- capacul brichetei se prindea de corpul brichetei printr-o balama,spre deosebire de cele australiene unde capacul era complet detasabil -fitilul era amplasat intr-un lacas antivant. In afara imbunatatirilor aduse mecanismului de aprindere si finisarilor, design-ul original este neschimbat si in ziua de azi, insa la fel de practic si apreciat.

In peste 120 de tari in care Zippo isi comercializeaza produsele (plaja fiind, insa, in continua crestere), brichetele sale au devenit sinonime cu maiestria si calitatea americana, motiv pentru care acestea au ajuns, in timp, piese de colectie. Vazand impatimirea colectionarilor sai, Zippo publica ”Zippo Lighter Collectors' Guide”, un ghid cu ilustratii, descrieri amanuntite si coduri Zippo . In Anglia, Italia, Elvetia, Germania, Japonia si SUA se infiinteaza cluburi pentru colectionarii de brichete, Zippo sponsorizandu-si si el propriul club: “Zippo Click”.

Accept

Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor.